OBCHODNÍ PODMÍNKY

HOTEL ATLANTIS, a.s.,

se sídlem Brána 177, 664 34 Rozdrojovice

IČ: 255 67 551

DIČ: CZ 255 67 551

vedený u Krajského soudu v Brně, oddíl B, vložka 3009

e-mail: hotel@hotel-atlantis.cz,

tel.: 546 419 000

(dále jen „Společnost“ nebo „prodávající“), vydává tyto obchodní podmínky (dále jen

„Obchodní podmínky“):

I. Úvodní ustanovení

1. Tyto obchodní podmínky jsou platné za účelem zakoupení dárkových poukazů,

pobytových a hodnotových poukazů, (dále jen „Dárkový poukaz“), ubytování (dále jen

„ubytování“) či jiných zboží a wellness služeb (dále jen „sužby“) nabízených Společností

prostřednictvím užití webových stránek (online nákup), které Společnost provozuje,

www.hotel-atlantis.cz (dále jen “webová stránka”), dostupné také na hotelové nebo wellness

recepci (dále jen „Atlantis recepce“) a blíže vymezují a upřesňují vzájemná práva a

povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen

„kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a fyzickou či právnickou osobou (dále jen

„zákazník“ nebo „kupující“).

2. Zákazník je povinen seznámit se s těmito Obchodními podmínkami, které jsou uvedeny na

webové stránce www.hotel-atlantis.cz a současně na Atlantis recepci (jak je uvedena v odst.

1.článku II.)

3. Podnikatelem (Společností) se rozumí fyzická osoba, která vykonává samostatně, na

vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se

záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Podnikatelem se současně myslí

každá právnická osoba.

4. Spotřebitelem (Zákazníkem) je každá fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské

činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání, uzavírá smlouvu se

Společností.

5. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odesláním

objednávky či fyzickým uskutečněním nákupu na Atlantis recepci kupující potvrzuje, že se

seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Obchodní podmínky jsou

vyhotoveny v českém jazyce.

6. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit a doplňovat. Tímto ustanovením

nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních

podmínek. Je povinností kupujícího obeznámit se se zněním obchodních podmínek a jejich

případnými změnami před každým nákupem.

7. Aktuální nabídka poukazů, ubytování a služeb Společnosti a jejich ceny, včetně všech

zákonných poplatků, je k dispozici v obchodních prostorech Společnosti na adrese: Hotel

Atlantis, a.s., Brána 177, 664 34 Rozdrojovice a současně na webové stránce Společnosti.

8. Společnost může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování.

O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a

srozumitelným způsobem informován.

II. Dárkové poukazy

1. Hotel Atlantis nabízí možnost zakoupení dárkových poukazů:

a. hodnotové poukazy v hodnotě od 500 Kč, jejichž prostřednictvím lze uhradit čerpané

služby v hotelu, restauraci, wellness.

b. poukazy na konkrétní nabídku (pobytový program), čerpání hotelových, wellness služeb v

hotelu.

2. Nabídku poukazů naleznete zde: www.hotel-atlantis.cz.

3. Dárkový poukaz funguje na principu předplacené služby. Zákazník si při koupi dárkového

poukazu vybere službu, kterou využije. Změna obsahu zakoupené služby je možná po

domluvě s vedoucím pracovníkem.

4. Za stanovené služby, dárkovým poukazem, zaplatí zákazník cenu řídící se podle platného

ceníku Společnosti.

5. Pro účely vydání dárkového poukazu zákazník sdělí jméno, příjmení, telefonní číslo a

emailovou adresu. Je-li kupujícím právnická osoba, sdělí obchodní firmu, IČ a dále údaje o

kontaktní osobě v rozsahu jméno, příjmení, telefonní číslo a emailovou adresu. Zákazník je

povinen uvádět údaje o držiteli správně a pravdivě. V případě jakékoliv změny těchto údajů

je kupující dárkového poukazu povinen tuto skutečnost oznámit Společnosti bez zbytečného

odkladu.

6. Dárkový poukaz není směnitelný za peníze a je platný po potvrzení Společností.

7. Platnost poukazů je 12 měsíců od data zakoupení, pokud není uvedeno jinak nebo

konkrétní datum čerpání poukazu (např. termín pobytu). Konkrétní platnost poukazu je na

poukazu vyznačena.

8. Pokud není poukaz v termínu platnosti vyčerpán, propadá bez náhrady.

9. Čerpání služeb dle poukazu je nutno rezervovat předem a při rezervaci upozornit na

čerpané služby a zaslat kopii platného poukazu.

10. Zrušení rezervace oznámené méně než 48 hodin předem nebo pokud se na rezervovaný

termín nedostavíte, bude mít za následek anulování poukazu.

11. V případě ztráty nebo odcizení dárkového poukazu je kupující povinen tuto skutečnost

bez zbytečného odkladu oznámit Společnosti osobně na provozovně Společnosti, telefonicky

či e-mailem. Na žádost kupujícího, vystaví Společnost duplikát. Pro účely vystavení duplikátu

dárkového poukazu je kupující povinen prokázat Společnosti svou totožnost.

12. Převyšuje-li v případě hodnotových poukazů cena vybraných služeb částku poukazu, lze ji doplatit v hotovosti.

13. Poukaz je nutné čerpat jednorázově, průběžné čerpání služeb není možné. V případě nedočerpání celé hodnoty poukazu nebude poskytnuta náhrada.

14. Za jakoukoliv změnu na zakoupeném poukazu ze strany zákazníka, je zákazník povinen doplatit hodnotu nového poukazu, dle aktuálně platného ceníku. Účtován bude také manipulační poplatek ve výši 100Kč. 

III. Ubytování:

1. Ubytování hostů v HOTEL ATLANTIS, a.s. se uskutečňuje na základě smlouvy

o ubytování uzavřené podle ustanovení § 2326 a následujících zák. č. 89/2012 Sb.,

občanský zákoník, na jejímž základě HOTEL ATLANTIS, a.s. (dále jen „ubytovatel či Hotel“)

poskytuje ubytovanému přechodné ubytování na ujednanou dobu nebo na dobu vyplývající z

účelu ubytování v zařízení k tomu určeném a ubytovaný, (dále také jen „host“), se zavazuje

zaplatit ubytovateli za ubytování a za služby s ním spojené ve lhůtě stanovené ubytovacím

řádem.

2. Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravená smlouvou o ubytování jsou

upraveny ubytovacím řádem a ceníkem služeb ubytovatele. Stanoví-li ubytovací smlouva

něco jiného než ubytovací řád a/nebo ceník ubytovatele, použije se ubytovací smlouva.

Ubytovaný je povinen provést objednávku ubytování u ubytovatele v písemné formě, popř.

provést rezervaci telefonicky a následně rezervaci u ubytovatele písemně potvrdit. Písemnou

rezervací, resp. potvrzením telefonické rezervace dle předchozí věty se rozumí objednávka

učiněná prostřednictvím rezervačního formuláře, emailem na adresu ubytovatele

(hotel@hotel-atlantis.cz) nebo poštou zasílanou na adresu hotelu uvedenou v záhlaví těchto

obchodních podmínek.

3. Jakmile ubytovatel obdrží od hosta objednávku v písemné formě nebo písemné potvrzení

rezervace, vystaví hostovi zálohovou fakturu na zálohu ve výši 50 % - 100 %

z předpokládané ceny ubytování, kterou zašle hostovi na adresu uvedenou hostem

v objednávce.

4. Ubytovaný je povinen zálohu uhradit ve lhůtě a dle podmínek uvedených v zálohové

faktuře. Záloha není vyžadována pouze v případě pobytů rezervovaných sedm a méně

kalendářních dnů před požadovaným dnem nástupu k ubytování. V takovém případě probíhá

úhrada ceny ubytování v plné výši v okamžiku ukončení ubytování/nástupu k ubytování.

5. K uzavření ubytovací smlouvy dochází za kumulativního splnění dvou podmínek, a to

doručením písemné objednávky nebo písemného potvrzení rezervace ubytovateli

a okamžikem, kdy ubytovatel od ubytovaného obdrží částku představující zálohu

na ubytování nebo cenu ubytování v případech, kdy dle odst. 3. tohoto článku není záloha

vyžadována.

6. Rezervace 1–5 pokojů: Rezervaci je možné bezplatně stornovat nejpozději 1 den před

příjezdem. Při pozdějším zrušení bude účtován stornopoplatek

ve výši 100 % z celkové ceny rezervace.

7. Rezervace 5 a více pokojů: Rezervaci je možné bezplatně stornovat nejpozději 5 dní před

příjezdem. Při pozdějším zrušení bude účtován stornopoplatek

ve výši 100 % z celkové ceny rezervace.

Hotel si vyhrazuje právo před-autorizovat kreditní kartu před příjezdem kvůli garanci

ubytování.

8. Jako garance rezervace pobytu je požadována kreditní karta nebo před-platba pobytu (dle

typu rezervace a zvoleného termínu). Při rezervaci v hodnotě vyšší než 30 000,- Kč požaduje

Společnost úhradu zálohy ve výši 70–100 %. O přesném typu garance pobytu je zákazník

vždy informován předem.

9. Chcete-li zrušit rezervaci, je nutné ji zrušit stejným prostřednictvím, jakým jste rezervaci

vytvořili: on-line, emailem nebo se případně obraťte na Atlantis recepci pro potvrzení zrušení.

Pokud storno neprovedete, bude Vám účtován poplatek ve výši celého pobytu.

10. V případě zrušení rezervace z důvodů krizových opatření, vydaných vládou ČR, neúčtuje

hotel žádné storno poplatky a vrací kupujícímu již uhrazené zálohy.

IV. Služby

1. Službami se rozumí poskytování ubytovacích, stravovacích, wellness, relaxačních služeb

a dalších souvisejících služeb v nabídce Společnosti.

2. Wellness a relaxační služby (dále jen „wellness služby“) jsou provozovány výhradně

v hotelovém Wellness centru (dále jen „wellness“).

2. Aktuální nabídku služeb Společnosti a jejich ceny, včetně všech zákonných poplatků, je k

dispozici v obchodních prostorech Společnosti na adrese: Hotel Atlantis, a.s., Brána 177,

664 34 Rozdrojovice a současně na webové stránce Společnosti.

2. Zrušení rezervace wellness služeb:

a. minimálně 24 hodin před zahájením rezervované služby je zrušení zdarma;

b. méně než 24 hodin před zahájením rezervované služby je účtován storno poplatek ve výši

100% hodnoty rezervované služby.

d. Rezervace může být zrušena telefonicky na kontaktním telefonním čísle Společnosti,

osobně na Atlantis recepci či elektronicky přes zákaznický účet.

V. Zákaznický účet a depozit

1. Zákazník si může u Společnosti zřídit zákaznický účet, který vytvoří po vyplnění

registračního formuláře, a to s ohledem na povinná pole, a předání/doručení tohoto

formuláře Společnosti. Ze svého zákaznického účtu může kupující dále provádět a spravovat

rezervace služeb.

2. Po založení účtu si může Zákazník na zákaznický účet vložit peněžitou částku

zakoupením kreditů (dále také „Deposit“), minimálně ve výši 500 Kč. Vklad na Deposit se

provádí úhradou v hotovosti nebo platební kartou na pokladně Atlantis recepce. Deposit lze

využít k úhradě vybraných zboží a služeb nabízených Společností s tím, že 1 kredit odpovídá

hodnotě 1,- Kč. Při vložení Depositu v hodnotě nad 2.000 Kč, nad 5000 Kč nebo nad 10 000

Kč kreditů je Zákazník automaticky přiřazen do skupiny dle výše vkladu. Členství v takové

skupině umožňuje Zákazníkovi čerpat slevy na zboží a služby dle aktuálního ceníku

Společnosti.

3. Zákazník bude informován o stavu svého zákaznického účtu prostřednictvím přihlášení do

zákaznického portálu wellness.hotel-atlantis.cz. O aktuální výši Depositu na zákaznickém

účtu se může Zákazník informovat také na Atlantis recepci, a to po předložení příslušné

zákaznické karty vztahující se k danému účtu.

4. Na základě souhlasu uvedeného v registračním formuláři, budou Zákazníkovi, až do

odvolání takového souhlasu, zasílány informace o aktuálních nabídkách pro registrované

zákazníky Společnosti.

5. Zakoupený kredit není možné směnit zpět na peněžní prostředky, ale může být vydán

hodnotový či dárkový poukaz na nabízené služby Společností.

6. Zákazník má možnost vstupovat na svůj zákaznický účet přes webové stránky na adrese

www.hotel-atlantis.cz. Po přihlášení, které se uskuteční zadáním platného uživatelského

jména a hesla, má Zákazník možnost si rezervovat či uhradit určité služby nabízené

Společností. Dále je možné v zákaznickém účtu přes webovou stránku administrovat zadané

kontaktní údaje. Jestliže bude mít Zákazník jakékoli problémy s přihlášením na svůj

zákaznický účet či s rezervací, informuje o této skutečnosti bezodkladně Atlantis recepci.

7. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu jsou prodávajícím považovány za správné.

8. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.

9. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do

jeho zákaznického účtu a bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za porušení

této povinnosti ze strany kupujícího a v důsledku tohoto porušení případně vzniklou škodu.

10. Zákazník bere na vědomí, že zákaznický účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to

zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení

prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

VI. Zákaznická karta RELAX CARD

1. Po zřízení zákaznického účtu bude na Atlantis recepci Zákazníkovi (dále také „Držitel“)

předána zákaznická karta RELAX CARD (dále jen „karta“), která slouží jako identifikátor k

zákaznickému účtu.

2. Karta je nosičem osobních údajů o jejím držiteli, výši případného depozitu, informace o

čerpání slev, rezervacích, historií návštěv, aj. Na základě těchto údajů mohou pracovníci

wellness a hotelu uplatnit zákazníkovi slevu na vstup, provést úhradu služeb z depozitu

uloženého na kartě, vložit nový deposit a další.

3. V případě ztráty zákaznické karty je Zákazník povinen co nejdříve kontaktovat Společnost,

aby tuto kartu zablokovala. Poplatek za blokaci a vystavení nové činí 100,- Kč. Společnost

neodpovídá za případné škody, které Zákazníkovi z důvodu ztráty zákaznické karty

vzniknou.

4. Podrobnější informace o zpracování osobních údajů zákazníků jsou popsány níže ve

článku X.

VII. Rezervace přes zákaznický účet

1. Zákazník si může rezervovat určité služby nabízené Společností (dále jen „Rezervace“),

prostřednictvím zákaznického účtu, na kterém je složen Deposit v minimální výši kreditů

odpovídající ceně rezervované služby.

2. Rezervaci je možné učinit osobně na Atlantis recepci, a to na základě předložení

zákaznické karty a/nebo přes webovou stránku po přihlášení do zákaznického účtu nebo

telefonicky (po provedení ověření identifikace Zákazníka).

3. Po provedení rezervace bude Zákazníkovi automaticky stržen z Depositu poplatek ve výši

odpovídající ceně rezervované služby. Na tuto skutečnost bude Zákazník současně

upozorněn před provedením rezervace.

4. Rezervace se považuje za závaznou objednávku dané služby.

5. Zrušení rezervace je popsáno výše ve článku IV. odstavci č.2.

VIII. Platba

1. Služby hotelu je možno uhradit v hotovosti (CZK, EUR, USD, GBP, CHF), platební kartou

nebo platným dárkovým poukazem.

2. Služby wellness je možno uhradit v hotovosti (CZK), platební kartou nebo platným

dárkovým poukazem. Další způsoby:

a. Platba online:

• budete přesměrováni na platební bránu, kde po zadání údajů o kartě provedete platbu

• při převzetí zboží již nic neplatíte

b. Převodem na účet

• po objednání zboží obdržíte e-mail s číslem účtu a variabilním symbolem, pod kterým

odešlete platbu

• číslo účtu: 382281433/0300

• IBAN:CZ5503000000000382281433

• při převzetí zboží již nic neplatíte

c. Při osobním odběru hotově či platební kartou

• zboží zaplatíte hotově či kartou na Atlantis recepci

• úhradu můžete provést i prostřednictvím zákaznického účtu

3. Akceptujeme tyto platební karty:

VISA, MASTERCARD, MAESTRO, AMEX, JCB, DINERS CLUB, EUROCARD, SODEXO

FLEXI PASS CARD, SODEXO GASTRO PASS CARD (pouze na konzumace v restauraci),

BENEFIT PLUS CARD

4. Discounts cannot be combined.

IX. Způsob dodání

1. E-poukaz

a. nejrychlejší forma doručení

b. dárkový poukaz Vám ihned po obdržení platby pošleme na Vámi uvedený e-mail

c. doručení formou e-poukazu je zdarma

2. Osobní odběr

a. dárkový poukaz nachystáme na Atlantis recepci

b. ihned po nachystání vás budeme kontaktovat

c. osobní vyzvednutí je zdarma

3. Přepravní společnost

a. Pokud si kupující vybere doručení dárkového poukazu přepravní společností, musí

společně s kupní cenou zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním.

b. Cena distribuce přepravní společnosti závisí na aktuálním ceníku dané přepravní

společnosti.

c. Kupující je předem informován o celkové ceně včetně dopravného.

4. Zakoupené dárkové poukazy si může Zákazník vyzvednout osobně na Atlantis recepci. V

případě, že si objednané dárkové poukazy Zákazník nepřevezme do třiceti dnů od jeho

zakoupení, má Společnost právo odstoupit od Smlouvy.

X. Informace o zpracování osobních údajů

1. Osobní údaje Zákazníka, který je fyzickou osobou nebo fyzickou osobou podnikající, jsou

předmětem ochrany osobních údajů podle platných právních předpisů, zejména evropského

nařízení (EU) 2016/679 - Obecné nařízení o ochraně osobních údajů.

2. HOTEL ATLANTIS a.s., je správcem osobních údajů, zpracovává osobní údaje v rozsahu,

ve kterém byly dobrovolně poskytnuty zákazníkem v registračním formuláři a po dobu

využívání Zákaznického účtu - Zákaznická karta RELAX CARD.

3. Zákazník souhlasí, aby Společnost tyto údaje v rámci svých činností zpracovávala, tj.

shromažďovala, pro účely zasílání obchodních sdělení, ukládala na nosiče dat, upravovala,

vyhledávala v nich, uschovávala, třídila, kombinovala, používala a likvidovala v souladu se

zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Společnost je oprávněn

tak činit po dobu neurčitou. Tento souhlas může Zákazník kdykoli odvolat a proti tomuto

zpracování osobních údajů může Držitel podat námitku, kdy v případě jejího podání dojde k

ukončení zasílání obchodních sdělení bez toho, aniž by Držitel musel svou Zákaznickou

kartu zablokovat.

4. Osobní údaje jsou zpracovávány prostřednictvím zaměstnanců správce osobních údajů a

dále prostřednictvím třetích osob (zpracovatelů) na základě smluv o zpracování osobních

údajů nebo jim obdobných za podmínek platných právních předpisů. Dále mohou být osobní

údaje zpřístupněny pouze osobám k tomu oprávněným zákonem. Jiným subjektům osobní

údaje předávány nebudou.

5. Držitel má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na opravu nebo výmaz,

popřípadě omezení zpracování a právo vznést námitku proti zpracování, jakož i právo na

přenositelnost údajů.

6. Osobní data (jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail, bankovní spojení, popř. IČ, DIČ,

atd.), která byla Společnosti sdělena během registrace Zákazníka, jsou Společností

považována za diskrétní a jsou chráněna proti zneužití. Společnost údaje o Zákazníkovi

zásadně nesděluje třetím osobám, kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení

objednávky (banka, apod.), a to pouze v nutném rozsahu.

7. Jakým způsobem může Držitel tato práva uplatnit, nalezne v aktuální verzi dokumentu

Informace o zpracování osobních údajů (GDPR) na webových stránkách www.hotel-

atlantis.cz a také na vyžádání v písemné formě na Atlantis recepci.

XI. Závěrečná ustanovení

1. Tyto Obchodní podmínky Společnosti jsou účinné od 1.1.2021 a jsou k dispozici na

Atlantis recepci webových stránkách Společnosti www.hotel-atlantis.cz.

2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z této služby mezi spotřebiteli a Českou

poštou je příslušná Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).